Elektroniczna skrzynka podawcza na platformie ePUAP:

W celu złożenia dokumentu do Domu Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Rodziny Ziętalów 13 konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Domu Pomocy Spolecznej:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy DPS (7:00-15:00) na następujących nośnikach danych:
a. dyskietka 1,44 MB,
b. pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0 ,
c. płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
3. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Domu Pomocy Społecznej:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.
4. Akceptowalne formaty załączników to:
§ DOC, RTF
§ XLS
§ CSV
§ TXT
§ GIF, TIF, BMP, JPG
§ PDF
§ ZIP
5. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
6. Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. |